duminică, 25 iulie 2010

2 days

Deci cred ca am avut unele din cele mai marfa zile din vara asta.Pot sa spun ca am ras intruna :)).
Frate.deci a fost mult prea tare,sunteti prea idioti ma,daia va adooor :X.


Si acum o mica leapsa :>

1) Ce speli prima data la dus?
Mainile :-??
2)Care e culoarea ta de helanca favorita?
Pfff..nu port.Dar cred ca ar fi ALBASTRU >:)
3)Iti place cafeaua?
No way.
4)Cum te simti acum ?
Sincer?Foarte adormita.
5)Care e ultima litera din numele persoanei de care esti indragostit/a?
Ăăăă...nu sunt indragostita.
6)Care e ultimu vis pe care l'ai avut?
Nu'mi aduc aminte nici ce'am facut azi prea mult...si tu ma intrebi de vise :)) ?
7)Ai putea manca o luna intreaga felul tau de mancare preferat fara sa te saturi de el?
Nu am un fel de mancare preferat.So..I don't think so .
8)De ce ai o pofta puternica acum?
Inghetata cu mentaaa :X
9)La ce te gandesti cand auzi cuvantul " varza " ?
La idiotenia de YouTube.restrictiile lor de a nu putea downloada muzica sunt varza :-l
10)Ai numarat vreodata pana la 1000?
Parca :))
11)Musti sau lingi inghetata?
Pff..amandoua :).
12)Folosesti emoticoane?
Tu ce zici ? :)
13)Cate dormitoare are casa ta?
Doua.
14)Ai cunoscut vreodata o celebritate?
Trebuia ?
15)Iti place branza?
Ce intrebare e asta :)) ?Ăăăă...CRED
16)Care e ultima melodie de care ai fost obsedata?
Sterling Knight-Hero { e inca in inima mea ;;) }
17)Cate tari ai vizitat?
Bai...ti'am zis ca eu nu mai tin minte nici ce am facut azi.Deci..sa zic cu aproximatie?Vreo 4 :-??
18)Sunt parintii tai stricti?
Depinde.
19)Ai sarit cu parasuta/parapanta/planorul?
Nope.
20)Ai lua masa cu George W. Bush?
Doar platita :)) .
21)E ceva stralucitor in camera ta?
Pe langa mine?nu .. nu cred { Joke :)) }
22)Inchiriezi filme?
Nu e mai simplu sa le trag de pe torrent /:) ?
23)Unde vei merge sambata seara?
Pfff...NU STIU :)).
24)Oua albe sau maro?
Imi place puru'..deci albe:)).
25)Iti place muzica?
Prima mea dragoste. :X
26)Ai mers cu trenul?
Dap.
27)Ce zii a saptamanii e?
Cred ca .. DUMINICA :-??.
28)Ce ai mancat la pranz?
Ti'am zis sa nu ma mai pui sa'mi amintesc ca mi'e lene ! :))
29)Ce face maine prietena ta cea mai buna?
Ma paraseste.Se duce sa se bronzeze >:P .
30)Ai vazut filmul The Butterfly Effect?
Nu.
31)Ce crezi despre Yankees ?
Cine's aia?
32)Ai parul ondulat?
Emm.putin.extrem de putin la varfuri.
33)Cand ai plans ultima data?
Saptamana asta :)).Nu mai tin minte..parca...miercuri...sau joi...ceva de genu' :).
34)Ai intrat vreodata intr'un zid?
In zid nu mai stiu .. dar in copaci stiu sigur ca am intrat :)).
35)Anotimpul preferat?
N'am.Toate :>.
36)Adormi cu televizorul deschis?
Neaaah.nu o mai fac.
37)Ai baut vreodata alcool direct din sticla?
Normal =)) .
38)Crezi ca esti batran/a?
Ce intrebare e asta :)) ? Normal ca nu.
39)Ti'e frica de intuneric?
Da 8-| . Niciodata nu stii ce se ascunde acolo =)).
40)Iti place viata ta momentan?
Eh..mai conteaza?
41)Bati in lemn?
Da =)).
42)Ai o vedere buna?
Presupun.
43)Poti sa faci hula hoop?
Ce'i aia?
44)Unde sunt parintii tai?
Dorm....cred.
45)Ai fost vreodata sarutata in lift?
Emm..nope :-?
46)Care e urmatorul CD pe care il vei cumpara?
Nu stiu. :P
47)Ai intrat intr'o incapere pe fereastra vreodata?
Nope.
48)Ce ai cumparat ultima data?
Biscuiti cu ciocolataaaa!
49)Cat de des vorbesti la telefon?
Every day of my life.
50)Esti intr'o relatie complicata?
Nu sunt in nici o relatie :)).
51)Ai pus piedica cuiva vreodata?
Da.unei proaste :)).
52)Folosesti betisoare chinezesti?
Nope.Foloseam.
53)Ierti prea mult?
MULT PREA MULT.
54)Detii o arma?
Eu insami sunt o armaa :> { Joke again. }
55)Ai fost vreodata intr'un castel?
Romania e plina de asa ceva.normal.
56)Iti place parul tau?
Sa zicem..
57)Iti place de tine?
Prefer sa'mi tin parerea pentru mine :).
58)Esti mai apropiata de mami sau de tati?
Mama.
59)Ti'a placut leapsa asta?
Da :-??





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu